Velnes kot način življenja
Zdrava prehrana
Telesna aktivnost
Sprostitev
Duševni velnes
Zdravstvene vsebine
Lepotna in telesna nega
Življenjski slog
Coaching
Osebna rast
Korporativni velnes
Blagovna znamka delodajalca
Korporativni velneški programi
Predstavitev avtorjev vsebin
Mednarodno sodelovanje
Blagovna znamka delodajalca
Biti zelo zaposlen ne pomeni biti tudi produktiven
Življenje brez potrebe po dokazovanju drugim o lastni pomembnosti, je bolj izpolnjeno tako poslovno kot zasebno.
Vsi pridobijo z napredovanjem posameznika
Stagniranje ni prava rešitev za nikogar.
Kdo je odgovoren za ustvarjanje blagovne znamke delodajalca?
Naslovno vprašanje ima najkrajši možni odgovor – vsi sodelavci tako v vertikalni kot horizontalni smeri. Vsaj neformalno.
Ljudje so najvrednejša blagovna znamka
Vse informacije, ki jih neka blagovna znamka sporoča, so oblikovali ljudje – za ljudi.
Koncept blagovne znamke delodajalca na trgu dela
Pojem blagovne znamke delodajalca izvira iz marketinškega področja, vendar se za potrebe iskanja in zadrževanja zaželenih kadrov povezuje tudi z...
Pomen blagovne znamke delodajalca v praksi
Ključno postaja zavedanje o tem, da je potrebno znati pritegniti, omogočiti razvoj in predvsem zadržati najboljše sodelavce.
Zdrav človek je lahko učinkovit
Zdrav človek, ki se dobro počuti v svojem telesu je učinkovit in kreativen. Posledično se lahko uspešno sooča z vsakdanjimi izzivi.
Zakaj je pomembno biti drugačen?
Povezava blagovne znamke delodajalca s talentiranimi posamezniki, ki s skupnim delom gradijo uspešne time in s tem tudi omogočajo rast in...
Zaposleni kot interni kupci
Kljub trenutno zahtevnim gospodarskim razmeram se uspešna podjetja tudi v takih okoliščinah zavedajo, da je njihov odnos do zaposlenih ...
1
2
»