Zdrav človek je lahko učinkovit
Danes je na trgu skoraj v vsaki dejavnosti ponudba večja od povpraševanja. Zato je potrebno znati najprej pritegniti pozornost in kar je dolgoročno še pomembnejše, znati jo tudi zadržati. Vzvodi globalnega trga so izpostavili največjo vrednost blagovne znamke – pomen njene dodane vrednosti, ki jo ima v očeh kupca, kar posledično vpliva na vsa poslovna področja podjetja.Blagovne znamke niso samoumevne, kot tudi ni samoumeven njihov položaj na trgu. Potrebna je stalna vpetost v njihov razvoj in s tem tudi vrednost blagovne znamke, kar zahteva vlaganje tako finančnih sredstev kot časa in energije vseh, ki blagovno znamko ustvarjajo – predvsem pa jo živijo.
Koncept uglednega delodajalca
V zadnjih dvajsetih letih se je zlasti v ZDA in v nekaterih državah Zahodne Evrope začela pojavljati t.i. vojna za talente (ang. War for talent). Podjetja so vse bolj začela razumevati, da k njihovi konkurenčnosti pomembno prispevajo talenti oziroma nadarjeni zaposleni. To je bil razlog k razmisleku o iskanju načinov, kako jih pritegniti v delovno okolje.Kot odgovor na to se je pojavil koncept uglednega delodajalca, kjer si podjetja prizadevajo za ugledno blagovno znamko kot delodajalca (ang. Employer brand). Pri tem konceptu ne gre za vprašanje kako prestižna je na primer neka hotelska veriga ali kako kakovosten izdelek oziroma storitev neko podjetje ponuja trgu, ampak gre za odnos podjetja do zaposlenih kot tudi do kandidatov na trgu dela, ki jih želi pridobiti. Prednosti podjetja, ki želi biti ugleden delodajalec so večplastne. Okvirno jih lahko razdelimo na tri skupine, in sicer:
- pridobivanje kandidatov,
- zadrževanje želenih sodelavcev,
- poslovna uspešnost.
Blagovna znamka delodajalca je v današnjem času vse bolj povezana tudi s programi, ki zaposlenim omogočajo skrb za zdrav življenjski slog. Zdravje je merljiva ekonomska kategorija. Naporni delovni pogoji in visoka pričakovanja ter zahteve delovnega okolja dolgoročno zmanjšujejo učinkovitost posameznika. Zdrav človek, ki se dobro počuti v svojem telesu je učinkovit in kreativen. Posledično se lahko uspešno sooča z vsakdanjimi izzivi.
Vse kaže, da bodo kadri v povezavi z zdravjem vse dražji resursi podjetja.
Mag. Monika Karan
Zdrav človek, ki se dobro počuti v svojem telesu je učinkovit in kreativen. Posledično se lahko uspešno sooča z vsakdanjimi izzivi.
Sorodni članki:
Biti zelo zaposlen ne pomeni biti tudi produktivenVsi pridobijo z napredovanjem posameznika
Kdo je odgovoren za ustvarjanje blagovne znamke delodajalca?
Ljudje so najvrednejša blagovna znamka
Zakaj so pomembne vrednote?
Vloga vodstva podjetja pri ustvarjanju blagovne znamke delodajalca
Zaposleni kot interni kupci
Zakaj je pomembno biti drugačen?
Pomen blagovne znamke delodajalca v praksi
Koncept blagovne znamke delodajalca na trgu dela